Saturday, November 21, 2009

kenapa hati satu mama??

salam....
syukur kita still jumpe lagi......(eh ader yg baca ker?)
hahah...tak perlah.....pernah tak tertanya2 kenapa hati ader satu?
satu ari aku tanyer mama....
"mama kenapa hati ader satu"
mama aku senyum jerk.....tak der jawapan la tue kan....biaser la..mama aku bukan jiwang tp aku tertanyer2..kenapa...
dari segi biologi nyer...hampir semua anggota ader dua.....
  1. mata
  2. telinga
  3. tangan
  4. kaki
  5. ginjal

.........tapi kenapa hati ader satu...kerna tuhan nak kita cari yang satu lagi....bila manusia mencari,dia akan lebih menghargai...pencarian ialah satu usaha...

dan akhir kata dari ku.....bila aku temui si dia yg menghargai hati ini.....maka hati ini merupakan hadiah buatnya..aku tak nak minta hantaran setinggi langit...cukup la hantaran hati....

sampai sini ajer.....

lot of love from haras airakaz....muahxxx gud nite

No comments:

Post a Comment