Friday, February 12, 2010

apa itu jika bukan cinta??






salam....



dari mana aku nak mula..dah lame tak type blog rase kekok plak...nak jiwang2 kat sini...byk sgt insan yang datang dalam hidup aku mengajar erti kesabaran,kecekalan dan erti hidup yang sebenar....mohamad lutfi fahmi..andai aku kenal dia dulu akan kuserahkan cinta yg ikhlas buat insan bernama lutfi...


sederhana,manis dan tau meletakkan dirinya ditempat yang sepatutnya yang paling istimewa orng nya punyai nilai2 yg ku idamkan..sederhana dalam segala segi...cintanya pada tuhan nya memperindahkan lutfi depan matamu....cara nya menzahirkan segalanya....sungguh indah....


yang buat aku makin mencintainya...apabila dia mampu menghormati org tuanya dan memenuhi keinginan org tuaku...

tapi kenapa lutfi.....kenapa lutfi tidak dapat melihat diriku dihatinya..mungkin terlalu awal..


mungkin ini ujian tuhan..ohh TUHAN ku.....ini cinta ya tuhan...rasa yang aku ada..ingin bersamanya seumur hidup ku....lutfi yang baru kecewa dan permintaan dari keluarganya buat ku jauh dgn diri lutfi...dan kelemahan ku ibarat membina sebuah tembok yang besar antara aku dan lutfi fahmi sendiri...


ku ingin kelihatan indah depan mata insan bernama lutfi...temani dalam setiap tawanya...dalam setiap tangis nya....itu yang aku mahu...ohh tuhan bantu aku...kerna seumur aku itu lah doa aku...moga ditemukan insan seperti lutfi....dan moga dia menerimaku....


janji ku padanya....mensyukuri kelebihannya dan mencintai kelemahannya....hidupku ibarat sebuah lukisan yang hampir lengkap diwarna amdai lutfi fahmi bersama aku,membina mahligai bahagia....


salam sayang dari ku buat semua....

No comments:

Post a Comment