Tuesday, February 23, 2010

tenat~




salam....


syukur bila aku masih mampu berada disini dengan semangat yang baru,tiada cinta seperti dulu..arjunaku telah pergi..pergi jauh..tiada lagi gelak ketawa,suaranya,anganku..rajuknya dan pujukku...


mungkin ini takdir...walaupun ku tenat di sini menanti tapi aku masih penanti yang pasti,rutin ku masih berjalan seperti biasa tiada yang menghalang tapi mungkin senyumanku yang dia bawa pergi dan kini dia samar2 jauh untuk ku jemput semula....



dan ader 4 lagu yang selalu temani aku


  • didiy - biar diddy sambung

  • faizal tahir - selamat malam

  • nora-renungan terakhir

  • hafiz-noktah cinta




lagu nie kan bila dengar aku rase tak jemu,mase kecik aku suka lagu mask man...cerita dia pun aku suka,entah kenapa dari situ aku mintak dengar ibu nak belajar kelas bahasa jepun,and at last berjaya lah gak....tapi payah giler~tapi sebab mahalkan kelas tu dan bf aku mase itu ialah hidiyaki takizawa(perasan jerk)..aku pun abis la study...


moral of the story


selalunya kita akan lebih bersemangat bila ada yang menjadi pembakar semangat kita dan aku seolah2 tiada yang satu tue...sendiri..tapi aku pasti ia akan kembali




No comments:

Post a Comment